Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki tego?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki tego?

    Zamieszczone przez lec
    Zamieszczone przez Techno200
    SILNIK:AHF turbo AWX, rura IC turbo ARL

    to jakie to turbo w koncu jest ? AWX czy ARL ?
    bi :!: :szeroki_usmiech

  • #2
    Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki tego?

    Witam!
    Jestem tutaj nowym użytkownikiem Ale mam dosyć dręczące mnie od jakiegoś czasu pytanie. Mianowicie mam Skode Octavie 1.9 TDi 90KM. Wszystko spoko chodzi, jednak jak każdemu w miarę jedzenia apetyt rośnie. Chciałbym jakoś podnieść moc autka, lecz nie bardzo wiem czy to jest opłacalne (chodzi o chip tuning) i czy są jakieś skutki tego np. silnik krótko wytrzymuje takie coś... albo coś w tym rodzaju. Liczę na wasze opinie w tej sprawie i jakie kroki powinienem uczynić w tej sprawi by mieć parę koni więcej pod maską.

    Pozdrawiam
    Maciek
    O1 AGR <- Była
    O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
    OI RS <- Jest

    Komentarz


    • #3
      sam musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie
      a jesli chcesz cosna ten temat, przeszukaj forum, było na ten temat bardzo duża liczba informacji.




      Forum - Octavia Club Polska

      Komentarz


      • #4
        c0nn3ct, opłaca się...

        Zyskujesz moc, więcej momentu a dodatkowo krzywa momentu jest "dopracowana" przez co lepiej sie jeździ...

        [ Dodano: Nie Lut 18, 2007 15:38 ]
        Zamieszczone przez c0nn3ct
        Liczę na wasze opinie w tej sprawie i jakie kroki powinienem uczynić w tej sprawi by mieć parę koni więcej pod maską.
        Zadzwonić do firmy: masters tuning baner reklamowy na górze strony

        Komentarz


        • #5
          Re: Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki t

          Witaj,

          Najlepiej, żebyś spróbował usiąść za sterami takiej samej oktawi ale mocniejszej.
          Ja na razie mam fabryczne 101 kucy ale jeździłem jakiś czas Octą 110 KM i wiem, że jest różnica.

          Filut
          Octavia off-road edition

          Komentarz


          • #6
            c0nn3ct, na tym forum znajdziesz większość użytkowników octavii którzy są zwolennikami oraz często już posiadaczami modyfikacji programu czy też później osprzętu, lub mechaniki w TDI

            krótko mówiąc - warto - jednak warto również uwzględnić wiek i przebieg i stan auta - to już u fachowców

            filut, coś mi się zdaje żę twój AXR ma nie 101 a koło 112-115 KM - kilka AXRów już sprawdzonych zostało w tym też mój np

            [ Dodano: Nie 18 Lut, 07 20:52 ]
            no a poza tym pamiętaj że jak tuning to poważny a nie jakieś pitu pitu :lol:
            Link

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez paf
              [
              filut, coś mi się zdaje żę twój AXR ma nie 101 a koło 112-115 KM - kilka AXRów już sprawdzonych zostało w tym też mój np
              W takim razie będe musiał odwiedzić hamownię w najbliższym czasie

              Tak czy owak nastawiam się na 130 KM'ów, ale muszę jeszcze dotrzeć silnik.

              Filut
              Octavia off-road edition

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez filut
                W takim razie będe musiał odwiedzić hamownię w najbliższym czasie

                Tak czy owak nastawiam się na 130 KM'ów, ale muszę jeszcze dotrzeć silnik.

                Filut
                filut, ten silnik, jak okazały przykładu paru osób z tego forum - spokojnie robi się samym programem na okolice 140-145KM spytaj np kolegę Garreta
                do boju - ja już się zbieram na infekcję

                [ Dodano: Nie 18 Lut, 07 22:43 ]
                te 140-145 - oczywiście jeżeli masz mocną serię z rejonów >110KM - ale to prawie pewne bo do tej pory każda się taka okazywała

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez "pafspytaj np kolegę [b
                  Garreta[/b]

                  BTW: czy turbina w VW to też garret ?

                  Filut
                  Octavia off-road edition

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki t

                    Zamieszczone przez filut
                    Witaj,

                    Najlepiej, żebyś spróbował usiąść za sterami takiej samej oktawi ale mocniejszej.
                    Ja na razie mam fabryczne 101 kucy ale jeździłem jakiś czas Octą 110 KM i wiem, że jest różnica.

                    Filut
                    Siła sugestii IMO :lol:
                    W praktyce moce seryjnych egzemplarzy są zbliżone (114-118KM), wartości momentu również

                    A co do odpowiedzi na tytułowe pytanie - wg mnie opłaca jak najbardziej, TDI są wdzięcznym obiektem chiptuningu. Poszukaj w dziale "wykresy" - jeśli masz sprawny silnik to spokojnie możesz liczyć na co najmniej 20% wzrost mocy
                    Garret

                    -----------
                    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Opłaca się ponosić moc?Jeśli tak to ile i jakie skutki t

                      Zamieszczone przez c0nn3ct
                      Witam!
                      Ale mam dosyć dręczące mnie od jakiegoś czasu pytanie. Mianowicie mam Skode Octavie 1.9 TDi 90KM. Wszystko spoko chodzi, jednak jak każdemu w miarę jedzenia apetyt rośnie. Chciałbym jakoś podnieść moc autka, lecz nie bardzo wiem czy to jest opłacalne (chodzi o chip tuning) i czy są jakieś skutki tego np. silnik krótko wytrzymuje takie coś... albo coś w tym rodzaju. Liczę na wasze opinie w tej sprawie i jakie kroki powinienem uczynić w tej sprawi by mieć parę koni więcej pod maską.

                      Pozdrawiam
                      Maciek
                      Jaki masz konkretnie model motoru? Jeśli ALH to jest bardzo podatny na tuning i absolutnie jest to bezpieczne jest dla silnika (bo poza wtryskami, sprzęgłem i programem to mechanicznie ten sam motor co 110 KM ASV).
                      U mnie możesz zobaczyć rezultaty tuningu:
                      ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

                      Banan na twarzy gwarantowany, ale przy ALH nie można dac ostro i dużo niutków z dołu bo szlag trafi sprzęgło!!!
                      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                      Komentarz


                      • #12
                        c0nn3ct, zrób program u dobrego tunera a bedziesz bardzo zadowolony :!:
                        Owszem musisz się liczyć z tym, że zawsze jest jakieś prawdopodobieństwo że coś może się szybciej wysrać, ale rzadko kiedy tak się dzieję jak dbasz o maszynę i użytkujesz ją z głową :wink:

                        Pozdrawiam
                        Tymek
                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                        Komentarz


                        • #13
                          mam wrazenie ze duza czesc "techniczna" tego forum traktuje wlasnie o chiptuningu i innych aspektach podnoszenia mocy, modyfikacjach mechanicznych etc.
                          naprawde wystarczy poszukac, poczytac i wtedy zadawac pytania :idea:
                          uzyj tego: Zaawansowane wyszukiwanie - Octavia Club Polska
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X